mandag 13. september 2010

PÅ BADET


Jeg tror jeg skal begynne med en liten advarsel: Dette handler veldig mye om meg, og er nok mest for spesielt interesserte. Ok, here it goes. Det har seg sånn at av og til når jeg er på badet og ser meg i speilet (noe jeg gjør med jevne mellomrom, for ikke å si ganske ofte), så synes jeg at jeg ser morsom ut. Altså, ikke nødvendigvis fin, men morsom, uten å gjøre grimaser. Når jeg ser dette i speilet, så får jeg ofte behov for å hente kamera for å se om jeg faktisk ser morsom ut, også på bilder, og så gjør jeg det. Så tar jeg bilde av meg selv med kamera gjennom speilet. Jeg gjorde dette i går. Og jeg kommer nok til å fortsette å gjøre det sånn av og til. Dette visste ingen om meg, før nå.

3 kommentarer:

  1. Ja, du er litt morsom. Men også veldig søt synes jeg :)

    SvarSlett
  2. Jeg elsker bloggen din! Tenkte jeg bare måtte si det siden jeg alltid går inn på den når jeg leser Lives! :)

    -Linn-
    (venn av Live)

    SvarSlett