tirsdag 7. september 2010

GI MEG!

Jeg tror aldri jeg kommer til å bli helt fornøyd med garderobeskapet. Hver eneste morgen kjemper jeg en kamp mot klokka på grunn av den evinnelige kleskrisa, og nesten hver dag angrer jeg før eller siden på valget jeg til slutt fattet. Jeg tror dette må være grunnen til at jeg alltid ønsker meg noe nytt. Ja, for jeg ønsker meg ALLTID noe nytt. Akkurat i kveld ønsker jeg meg dette:
  • lavendelblå strikkegenser fra a.p.c
  • mørkeblå bluse med prikker på, også den fra a.p.c
  • nye bukser, helst noen sorte og grå
  • en høstjakke som er passe varm og som passer til alt
  • rustbrun strikkekjole fra henrik vibskov
  • armbånd fra sabrina dehoff (bildet)
  • sort "forklede-kjole" fra monki
Har jeg glemt noe? Det har jeg sikkert.

2 kommentarer:

  1. Mine ønskelister har også det med å bli uendelige. Rart det der.

    SvarSlett
  2. Denne var av det beskjedne slaget da..

    SvarSlett