mandag 14. november 2011

NOT MOVING PAST THE FEELING



Grunnen til at jeg flyttet, var at jeg fikk ny jobb. Jeg skal skrive doktorgradsavhandling ved Universitetet i Bergen. Og selv om det var akkurat dette jeg hele tiden ville, hender det fremdeles at jeg lurer på hva det er jeg egentlig driver med. Jeg sitter og stirrer i artikler jeg egentlig skal lese, og klarer ikke konsentrere meg. Tenker at jeg aldri kommer til å bli like smart som de jeg jobber sammen med. 

I dag var en sånn dag. Sjekket blogger, og hørte coverlåter på repeat istedenfor det jeg egentlig skulle. Med andre ord, så er jeg akkurat samme person her som jeg var før jeg flyttet.

6 kommentarer:

  1. Jeg heier på deg! Du er flink. Og lese-blogger-dager er rett og slett obligatorisk, tror jeg. <3

    SvarSlett
  2. Og i dag ble det en fikse-på-blogg-dag.

    SvarSlett
  3. fin ny blogg. selvom den ikke er ny da :)
    *h

    SvarSlett
  4. Du er den flinkeste studenten jeg kjenner, så er det sagt. Og det ble en veldig fin ny layout på bloggen!

    SvarSlett
  5. Maren: Takk, rosa vinner alltid.
    H: Makeover på norsk er "bli ny" så den er litt ny.
    Live: <3

    SvarSlett