tirsdag 30. august 2011

BACK IN BL.. BERGEN!

Jeg har ikke vært helt til stede i sommer; siden sist har alt blitt snudd opp ned. Nå har jeg ny jobb, ny leilighet og en ny by å bo i. Det føles nesten som om jeg begynner et nytt og mindre virkelig liv, kanskje mest fordi jeg nesten ikke kjenner noen her. I går, da jeg tok oppvasken, så jeg for eksempel naboen ha venner over på middag, og etterpå satt de bare sammen på kjøkkenet sitt. Selv måtte jeg ty til en episode s&tc som selskap. Leiligheten er full av esker og rot, og likevel kjennes den tom. Men nå er jeg iallefall tilbake, i tilfelle noen fra mitt egentlige liv skulle ønske å bli med. For det blir bedre, det er jeg helt sikker på.

2 kommentarer:

  1. Dette blir garantert fint, fininga! <3

    SvarSlett
  2. Dessuten kommer jeg på besøk snart. Jeg sitter veldig gjerne sammen med deg på kjøkkenet eller vi kan gå på kafe. Forresten er heller ingenting i veien for å gjøre begge deler:-)

    SvarSlett