søndag 8. mai 2011

FROKOST OG KVELDSMAT


I dag var jeg invitert på søndagsfrokost hos Ida, Christine og Thea. Det var supergodt og superhyggelig. Jeg tror ikke vi snakket om så mye fornuftig, og likevel kjentes det riktig så snusfornuftig å sitte å spise kreps og eggerøre på grovt brød, og slurpe kaffe over tema som visdomstenner, bryllup og hus på landet. Etter frokosten gikk jeg og Christine i parken, og ikke minst, på Yoghurt heaven. Mims mums. Nå er jeg hjemme igjen, snart klar for kveldsmat og en omgang nett-tv. Men hva skal vi se? Mesternes mester eller gamle episoder Der ingen skulle tru at nokon kunne bu? Valgets kvaler på en søndags kveld.

2 kommentarer:

  1. Så fint! Jeg elsker Mesternes mester, sånn på ordentlig.
    Og jeg tar gjerne imot biblioteksbesøk i sommer altså :) Hihi.

    SvarSlett
  2. Karen Aalgaard9. mai 2011 kl. 09:34

    såg ut som en digg frokost! også så kult servise va det figgjo? eg stemme for der ingen skulle tru at nokon skulle bu. facinernde program!! Eg sitte her å skrive refleksjonsoppgave og har en liten bloggpause!! send meg gjenre flere blogglinker! så sende eg deg kjekke oppskrifter!! yey
    Karenbjørn

    SvarSlett