søndag 27. mars 2011

KLÆRNE OG SKAPET


Å kalle uka som har gått siden forrige søndag for dvale, ville være helt feil, enda om jeg har latt denne bloggen gå i dvale. Ja, ikke bare bloggen, men også arbeidet med klærne og skapet har fått ligge i fred. Siden forrige søndag har jeg vært en travel opptatt bruker av den bare asfalten som har tittet frem igjen. I tillegg har tilbud fra vest tvunget meg til å tenke på hva jeg egentlig vil bruke livet mitt til - og ikke minst hvor jeg vil gjøre det. Og som så ofte når de store spørsmålene hentes frem, så hentes også trashkulturen på tv 3 frem som stønad. Paradise hotel, Luksusfellen, ja til og med 3 bryllup. Jeg har ennå ikke bestemt meg for noe som helst, selv om Lene Nystrøms versjon av Hvilket liv bidro til å sette ting i perspektiv nå i ettermiddag. Men, herregud, whatever. Nå skal skapet ryddes ferdig, og klærne, de skal sorteres og legges i hauger. Vintertøyet skal bort. Vårtøyet skal frem. Og så får det heller være med leiken og livet.  

3 kommentarer:

  1. Du er ikke den eneste som må rydde i skapet. Jeg burde gjort det for lenge siden, skulle egentlig gjøre det denne, men det får bli neste helg i stedet :) Sier vi... ;)

    SvarSlett
  2. Fininga jeg vil se deg snart!

    SvarSlett
  3. Maren, jeg vil se deg også snart! Og Kristin, så hyggelig med et nytt ansikt i kommentarfeltet - og ps. jeg ble på ingen måte ferdig i skapet i går heller.

    SvarSlett