tirsdag 26. oktober 2010

SEMESTER, ELLER FERIE SOM VI KALLER DET

 Det var snø utenfor vinduet da vi våknet fredag morgen

 Jeg ba faren til Christian passe på den til vi kom tilbake

 Meg, pepp på å bruke alt jeg har (hadde) av penger i gbg

 Denne snyggisen av en hatt ble med meg hjem. Fra svenske Minimarket

 Denne snyggisen ble også med meg, både til og fra Göteborg


Ja, for det var en kärleksemester jeg var på i helgen. Er for øvrig tilbake i Oslo nå. Tilbake til ingen penger, og ingen snø. Men jeg har masse likevel; masse kärlek og masser av fynd. Fyndene viser jeg senere. Kärleken beholder jeg for meg selv.

2 kommentarer:

  1. Så fint med en sånn tur. Gleder meg til å se hva du har kjøpt :)

    SvarSlett
  2. hei nussa!

    fått med deg at jeg har startet blogging igjen?

    http://vinduslarm.blogspot.com

    ny frisk! syns forøvrig vi skal treffes snart!
    fin blogg!

    SvarSlett